Vés al contingut
19/11/2014 / eicascanticblog

CAMINEN JUNTS, CAMINEM JUNTES: excursió al Parc Natural de Collserola

Aquest passat dissabte, dia 15 de novembre del 2014, va tenir lloc la sortida al Parc Natural de Collserola, dins les Jornades per a col·laboradors i col·laboradores de la nostra entitat, Caminen junts, caminem juntes.

Ens vam ajuntar 26 persones amb ganes de caminar, de compartir el temps i l’espai amb els altres ,de conèixer-nos una mica millor fora del ritme trepidant del dia a dia.

Vam sortir del Centre d’informació del Parc per endinsar-nos en l’itinerari de la serra de la Cardona, de 6 km de recorregut (140 minuts). Al llarg de la ruta vam passar per diferents paratges; des del camí de terra ample fins a corriols empinats. Vam trobar una font, la font d’en Canet, on vam decidir fer una parada per dinar i agafar forces per la resta de la jornada.

Una vegada completat l’itinerari i ja arribats al Centre d’informació, es van aprofitar els últims rajos de sol per fer un partidet de fútbol els més esportistes i un cafè els que no ho són tant.

Per acabar el dia, vam tornar a l’estació dels FF.CC per una petit itinerari circular, la ruta de les Fonts de 1,5 km.

Si voleu més informació sobre els diferents itineraris del Parc Natural de Collserola us deixem aquí el link: http://www.parcnaturalcollserola.cat/pages/a_peu